You know we're superstars, we R who we R

Idag har jag vart på wintergames :) roligt att se alla lag, alla va skitduktiga.
Men har haft lite otur idag med försenade tåg, massor av väntan och problem med att hitta vägar........heheh.....
Somnade typ 4 inatt också så har varit både grymt flummig och trött.
Jag och Madde garva ihjäl oss åt en lite småtjock kille med världens tightaste "Eclipse"-tröja som dansade ngn skitful dans och sen ville han helt seriöst komma och vara topp när vi byggde. Jag dooooooooog.
Trevligt med lite.....annorlunda folk ibland (y)
Var med katya igår och fick en nice makeover.........We R who we R.................

Kommentarer
Postat av: my

feeeeeeeeeetw snygg du är hannzor!

2011-01-04 @ 20:02:46
URL: http://maysigt.blogg.se/
Postat av: hanna

eh jag vet ?

2011-01-04 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0