ibland har man tråkigt...

1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till? elefant
2. Gör du narr av folk? Jaa, speciellt ngra personer jag verkligen inte kan skriva om här
3. Fiktionell favoritkaraktär? wtf?
4. Har du nånsin snattat? Nej, men rånat en bank
5. Hur många kuddar har du i sängen? 53
6. Det senaste du åt var..? Gick ut o käka lite snö
7. Vad heter du i mellannamn? Olof Urban
8. Vad läser du för bok nu? Bibeln♥
9. Favoritskådespelare? Han som spelar paul young i dh 
10. Hur många timmar sov du inatt? Sov inte, va uppe och spela wow
11. Grillat eller friterat? Både grillat och friterat tack
12. Har du nåt smeknamn? Eiffeltornet, eftersom jag är så lång
13. Favoritfrukt? Granatäpplen
14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow? Ballare finns inte!
15. Rap eller metal? Raggae
16. Har du någonsin varit i slagsmål? Varje morgon med vampyrer påväg till skolan
17. Har du blivit inkallad till rektorn? Jag ÄR rektorn????
18. Har du blivit avstängd från skolan? nej jag är rektor så jag får bestämma vilka som ska bli avstängda istället
19. Har du varit i en rättegång? Näääärå
20. Känner du nån mördare? va tror ni jag är för en weird människa som känner massa psykos???
21. Skulle du kunna döda en annan människa? men NEJ
22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja? Harry Potter, lätt!
23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen? En halv
24. Förresten, mjukglass eller kulglass? mjuk kulglass
25. Känner du någon polis? nejjjj
26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa? inte heeeeela vägen ner........
27. Senaste konsert du var på? Bollibompakonserten
28. Engelsk eller amerikansk engelska? Jamaicansk
29. Fiskar du? Ja varje kväll
30. Tycker du blod smakar gott? mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0